O nas

FIMEDICA – Specjalistyczne Centrum Leczenia Schorzeń Kręgosłupa i Stawów Obwodowych

Nasze Centrum jest placówką  wyspecjalizowaną w leczeniu schorzeń narządu ruchu, zarówno osób dorosłych jak i dzieci. Naszym atutem jest wysoko wyspecjalizowany zespół lekarzy z dziedziny ortopedii, medycyny sportowej,  neurochirurgii, neurologii, reumatologii oraz specjalistów z zakresu fizjoterapii, fizykoterapii i masażu. Centrum Fimedica ma zapewnić Państwu profesjonalną pomoc w problemach zdrowotnych, najwyższą jakość świadczonych usług, co pozwoli zaoszczędzić Państwa czas i pieniądze.

Doświadczenie:

  • pracowników biurowych,
  • sportowców,
  • kobiet w ciąży i po porodzie,
  • dzieci młodzieży,
  • osób starszych oraz wszystkich innych, którzy takiej opieki potrzebują.

Współpracujemy ze specjalistami z dziedziny diagnostyki obrazowej: rezonans, tomografia, USG, RTG. Zapewniamy miłą , sprzyjającą przywracaniu zdrowia atmosferę.
Gwarantujemy pomoc w problemach trudnych i skomplikowanych. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Regulamin dla pacjentów Fimedica

 Zasady rezerwowania wizyt lub zajęć ruchowych

  1. Rezerwacji wizyty lub zajęć można dokonać osobiście w Recepcji Fimedica lub telefonicznie.
  2. Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko oraz numer kontaktowy.
  3. Każdy pacjent zobowiązany jest do stawienia się na zajęcia lub wizytę 10 minut przed jej rozpoczęciem w celu potwierdzenia swojej obecności w Recepcji, oraz dokonania opłaty za zajęcia lub wizytę.
  4. Pacjenci korzystający z indywidualnej terapii manualnej oraz Pacjenci korzystający z indywidualnych ćwiczeń na Sali – nie posiadający karnetów, zobowiązani są do wpłaty 50% wartości wizyty przy jej rezerwacji. Wpłata ta zostanie zaliczona na poczet przyszłej wizyty.

Zasady odwoływania wizyt lub zajęć ruchowych

  1. Pacjenci, którzy nabyli karnet uprawniający do wykorzystania 3, 5 lub 10 wizyt zobowiązani są do zapoznania się oraz przestrzegania i podpisania regulaminu dotyczącego karnetów – regulamin dostępny w Recepcji Fimedica.
  2. Jeśli Pacjent nie stawi się na zarezerwowaną wizytę lub zajęcia, bądź nie odwołała ich dnia poprzedzającego wizytę najpóźniej do godziny 19:00, przedpłata o której mowa w paragrafie 1 punkcie 3 niniejszego Regulaminu bezpowrotnie przepada.
  3. Pacjenci proszeni są o powiadomienie Recepcji najpóźniej 24h przed terminem umówionej wizyty, wtedy zostanie przeniesiona na inny dogodny termin dla Pacjenta.
  4. Jeśli Pacjent spóźni się do 10 min. na umówioną wizytę, wizyta będzie krótsza o czas spóźnienia, tzn. zakończy się w przewidywanym terminie.
  5. Jeśli Pacjent spóźni się powyżej 10 min. na umówioną wizytę, niestety wizyta tego dnia nie odbędzie się , a dokonana przedpłata przepada.
  6. W przypadku, gdy Pacjent dwukrotnie dokona rezerwacji wizyty i nie stawi się na nie o określonej godzinie, wcześniej ich nie odwołując, zostanie pozbawiony możliwości ponownego umówienia się.
  7. Jeśli Pacjent jest umówiony na kilka wizyt z kolei i nie stawi się 2-krotnie na wizytę wcześniej ich nie odwołując , zostanie wykreślony ze wszystkich umówionych wizyt.

Zespół Fimedica